You're My Heart You're My Soul....Modern Talking.

2010. 7. 23. 21:39유익한 정보.



You're My Heart You're My Soul
(당신은 나의 마음 나의 영혼)  ...  Modern Talking



Deep in my heart
There"s a fire
For a burning heart
Deep in my hert
There,s desire for a start
I"m dying in the emootions
Is my world a fantasy
I"m living in my, living in my dreams

* *
You"re my heart you,re my soul
I keep it shining
Everywhere I go
You"re my heart you,re my soul
I"ll be holding you
forever
Stay with you together

* *
You"re my heart you,re my soul
Yeah, I"m feeling that our love will grow
You"re my heart you,re my soul
That"s the onl  y thing I really know

Let"s close the door
And believe my burning heart
Feeling alright,
Come on open up your heart
I"ll keep the candles burning
Let your body melt in mine
"m living in my, living in my dreams
 

내마음 깊은 곳에
뜨거운 이가슴을 타오르게 하는
불꽃이 있습니다
내마음 깊은 곳에서
새롭게 시작하려는 갈망이 타올라요
이황홀한 감정에 빠져듭니다
내게 보이는 이세상은 환상인가요?
나는 황홀한 꿈속에, 환상속에 삽니다

* *
당신은 나의 마음, 나의 영혼
내가 어디를 가든
그대향한 사랑을 소중히 지켜갑니다
당신은 나의 마음, 나의영혼
나는 영원히
당신을 품에 안고 있을겁니다
당신과 늘함께 있을거예요

* *
당신은 나의마음, 나의 영혼
아, 우리 사랑이 자라나는게 느껴져요
당신은 나의마음, 나의영혼
진정 내가알고 있는것 그것뿐입니다

저 문을 닫아요
그리고 나의 불타는 사랑을 믿으세요
마음을 편히 가지고,
어서 당신의 마음을 열어줘요
내가 촛불을 계속 밝혀 놓겠어요
우리는 이대로 하나가 되는거예요
나는 황홀한 꿈속에, 환상속에 삽니다

 


[Modern Talking]